Thursday 25 October 2012

nu jevlar

Nu är det dags att hålla igång den här bloggen på riktigt. Det har varit svårt med tanke på vilket konstant lyckotillstånd man befunnit sig i senast tiden, blogga har inte direkt varit det första vi velat göra. Men nu är det lite skärpning...

Vi har ju som sagt inte bara festat dygnet runt, eller vem försöker jag lura, jo det har vi. Men i kombination med konstant festande har vi lyckats med en del andra saker. Som att lära sig surfa. Vet inte om jag skulle kalla det lära sig surfa men lyckats stå på en surfingbräda när någon annan puttar. Typ samma sak va? Jag visste att det skulle vara svårt men herregud, ingen berättade för mig hur frustrerande det skulle vara att inte kunna resa sig upp. Men arg som ett bi lyckades jag tillslut och det ska jag tydligen vara stolt över berättade min kära och tålmodiga lärare. Han kämpade med skadad axel att gång försöka få mig och lyckas och yes!! Att lära sig surfa är ju på våran bucketlist, så from now on är det bara lite (enormt mycket) träning som behövs.

Spenderade också idag lite tid i ett shoppingcentrum för att shoppa lite fina saker. Nästan. Mina skor va så sjukt slitna, fula och äckliga att jag helt enkelt blev tvingad att köpa ett par nya för att ens våga vistas på andra platsen är Balis gator. Tur att jag tog mitt sunda förnuft tillfånga och spenderade de sista slantarna på ett par finisar.

Återigen alla kära läsare, åk till Bali! Älskade underbara Bali! Hit kommer jag åka tillbaka, garanterat!

/Ida

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?