Friday 31 August 2012

Ensamhet

Fredagskväll. Vad händer? Absolut ingenting egentligen! Kom precis hem från gymmet, har varit och tränat. Planerna för kvällen var att vara med Ida och planera resan. Men tyvärr är vi ju så sjukt dåliga på att ta oss tiden att ses och fixa saker. Vet inte varför egentligen? Förra resan var exakt samma sak. Vi bestämde att ses varje dag, men vi båda avboka och flytta fram träffarna hela tiden. Haha, vi är så dåliga! Men egentligen finns det inget mer vi ska planera. Vi väntar in visumet och sedan tar vi allt som det kommer. Den här, såsom förra resan, ska vi gå efter vad vi vill. Inget förbestämt, inget planerat. Vi bah gör exakt som vi vill. Sjukt skönt!

Och skönt är det också att vara helt ensam en fredagskväll faktiskt. Jag går alltid in i en mindre depression när hösten kommer. Från att ha varit världens partypingla hela sommaren, till att gå i ide på hösten. Och nu känner jag helt klart att jag är inne i denna depression igen. Det enda jag vill är att ligga i soffan med täcke och se på film i min ensamhet. Sjukt deppigt egentligen, men det är typ det enda jag känner för såhär års. Sverige är ett så sjukt tråkigt land. Det regnar typ 300 dagar om året och resterande dagar är inte så mycket att hänga i granen. Kul land man bor i... Tur att man ska dra iväg säger jag bara!

Imorgon ska jag träna, shoppa och föööörsöka vara lite social. Man kan ju inte sitta själv en hel helg, någon jävla måtta får det vara! MEN NU ska jag iallafall njuta av ensamheten under ett täcke i soffan. Det blir la myyys! Hörs lite senare!

/Mimmi Brunzell

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?