Wednesday 29 August 2012

Den eviga väntan

Hej igen!

Jag kan ju meddela att jag inte gjort någonting av det jag skrev att jag skulle göra. Jag har suttit som fastklistrad vid datorn och inte rört mig ur fläcken. Sanningen är att jag är för upphetsad kring allt som är på G i mitt liv att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Allt känns som en evig väntan. Och allt jag gör däremellan gör mig frusterad och otålig. Ungefär som att promenera på gåband på gymmet. Samma frustration där också. Man går och gå,r men man kommer ingen vart.

Nog om det. Jag tänkte börja blogga lite tills jag åker. Tänkte skriva ner vad som sker gällande resan, fritiden och kanske jobbet också till och med! Vem vet?! Tänkte gå lite wild and crazy här i bloggen. För jag är och har alltid varit en bloggare. Det kommer jag liksom inte ifrån.

Idag har jag jobbat som vanligt med alla älskade barn och kollegor! Efter det kom jag hem och åkte iväg och handlade lite mat och sånt. Sedan lagade jag middag till mamsen och mig. Det blev fiskgryta med aioli. (Så inget soffhångel ikväll inte!)
Därefter kollade jag runt på lite olika laseroperationer för ögonen. Det skulle vara sjukt nice att kunna få synen fixad innan resan tänkte jag. Det känns jobbigt att ta med sig linser, linsvätska och glasögon till Australien. Sånt skit kanske passar i Sverige, men inte i Australien. Allt ska vara smidigt och enkelt där nere. Inga konstigheter. Så förhoppningsvis får jag en tid inbokad, och lite sponsor från mina kära föräldrar så operationen blir av! Weey!

Nu ska jag göra ett ryck! Kramar!


No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?