Saturday 26 November 2011

Corall View del 2

Dag nummer tva drog Ida ivag tidigt for att dyka och mata hajar. Skitcoolt. Skulle onska att jag ocksa vagade det, men jag var inte alls sa sugen pa det! Fyfan! Sa jag blev liggandes inne i sporegnet och filma mig sjalv, tog bilder och lyssnade pa musik. Ar sa sjukt glad for att jag tog med mig musikspelaren. Verkligen karlek! Man marker ju hur extremt teknologi-besatt man ar da man inte har samma tillgang till det. Sa bara en timma pa ett internetcafe ar guld!

Men iallafall, andra dagen gjorde inte jag sa speciellt mycket. Jag och Ida solade lite nar solen pa eftermiddagen kom fram. Sen framat kvallen sa at vi middag, bjods pa underhallning i form av lekar och musik. Sen pa kvallen festa vi lite med en massa manniskor! Sa det var skit trevligt!
Musik fran personalen

Italienaren och Fransmannen.

Scweizaren, Idas kille och Ida


 Full och ful tjej, Nikko och nagon random tjej.
Lite biljarspel

Laskigt..

 Utsikten fran moutain hikingen..

Edit: Nar Mimmi skriver nagot som Idas kille far ni ta det med en nypa salt! Jag hoppas innerligen att ni inte tror att det dar ar min framtida man som jag ska ta med mig hem till Sverige.

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?