Wednesday 16 November 2011

Framme i Fiji

Efter 35 timmars hart resande for att komma till Fiji, sa kom vi antligen fram. Resan hade varit ganska kaotiskt innan. Vi kom till Londons flygplats och jag och Ida hade tydligen inte tecknat nogot visum for att ens komma in i Usa. Vi visste inte ens om att dom kravde det. Sa vi fick i panik teckna visum i london. Sen holl vi pa att missa planet, sa vi ruscha fran ena sidan heathrow till andra sidan. Fyfan. Hade blodmsak i munnen 2 timmar efter det dar.. Haha men iallafall. Kaotisk start. Vi sa att det som kravdes for att gora resan annu varre var om nagons bagage blev forsvunnet. Och tror ni inte att det hande ocksa. Jo, mitt bagage ar forsvunnet nagonstans i varlden. Vi blev riktigt ledsna. Bade jag och Ida satt och grat ikapp med varandra da nogra snalla fijianer forsokte muntra upp oss. Pinsamt. Fyfan. Riktigt jobbig start alltsa, vet ju inte heller om jag far tillbaka vaskan. Har mitt liv, de narmaste halvaret, dar i. Usch...Jaja, resan har som sagt borjat skitdaligt. Sa nu kan det ju bara bli battre! Imorgon ska vi ut och batluffa till Blue Lagoon, Beach Comber och runt Fijis alla vackra oar. Yiha! Ge mig vaskan sa jag kan bli taggad. Valdigt otaggad for tillallet.

Nu ska vi dra! Min tid pa datorn gar ut nar som helst! Puss /Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?