Wednesday 6 February 2013

JUST NU

Heeeej kära blogg!
Sitter ute på terassen och har precis ätit middag. Sommaren är kommen här i PH. Det senaste dagarna på jobbet har varit outhärdliga. Svetten rinner och kroppen skriker efter mer att svettas ut. Man är allt annat än fräsch här i Pilbara. Vi valde att sluta jobbet tidigt idag (samma tid som vi slutade innan vi började jobba längre) vilket kändes otroligt lyxigt och skönt! Helt plötsligt får man så mycket mer gjort och timmarna innan läggdags slipper bli så stressiga som dom alltid är annars..

Ikväll är det inte mycket på schemat. Johnny kommer senare och eskorterar mig till hans husvagn, medan Joshy kommer hit och gästar Ida. Jag längtar som faan till helgen! Vi har bestämt att ta ldigt på lördag och söndag. För på lördag är det Pimps and Pro's party på the Peir. Så jag väntar tålmodigt på min slyniga dräkt från ebay. Med stor erfarenhet av otur lär jag väl inte få dressen innan festen. Så jag får väl i värsta fall gå i mina egna kläder. Suck och pust.

Ska gå nu, ciao!

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?