Wednesday 18 January 2012

Back to 4

Nu ar vi tillbaka till att bara vara vi fyra - Jag, Ida, Ussi och Maria. Igar akte vara kara vanner Emma och Mino hem till Sverige. Vi har haft det helt sjukt bra! Vi har rest runt mycket. Forst fran Koh Samui till Koh Tao. Fran Koh Tao till Koh Phangan for Full Moon party. Och sedan fran Koh Phangan till Phuket, Patong. Och sedan fran Patong till Phi Phi. Och vi har haft det skitbra hela tiden! Mino och Emma fick helt klart kanna pa backpacker livet och ingen av dom klaga alls pa det! Sa det var riktigt trakigt att saga hejda!

Men nu ar det skett och nu fortsatter resan mot Laos for lite tubing. Och om det ar nagot jag verkligen sett fram emot ar det just tubing! Herregud vad jag har hoga forhoppningar. Jag har ingen aning hur hela tubing grejen funkar i praktiken, men jag tror att det ar javligt nice! Lite farligt, men vi ska vara ytterst forsiktiga! Vi lovar.

Igar btw sa fixade jag linser. Efter ett langt tag i fornekelse om min syn, och mycket pushande ifran Ussi, sa tog jag tjuren i hornen. Det visade sig att jag har fatt mycket samre syn. Jag hade - 2 till 2,25 pa bada ogonen. Och for nagra fa ar sen sa kunde jag till och med kora bil utan linser eller glasogon. Sjukt va? Vilken stor skillnad det ar pa bara nagra ar.. Jaja, det kostade iallafall bara 700 baht for undersokningen, 3 manaders linser, linsvatsa och hallare! Sa det var ju ingenting!

Hoppas allt ar bra med er dar hemma! Alskar er! /Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?