Thursday 12 January 2012

Phi Phi

Hola bitches! Livet leker har i Thailand. Vi befinner oss i Phi Phi vilket ar as nice! Anlande igar pa dagen med bat ifran Patong och stor gillade stallet pa direkten! Vi bor i sma bungalows 5 minuter ifran staden. Alla boenden var ganska fulla, sa tyvarr betala vi liiite mer an vad vi raknde med. Men skitsamma, vi kan ju inte sova pa gatan direkt..

Igar pa kvallen gick vi ut och kaka middag pa ett super tjusigt stalle. Och efter det drog vi ut och gjorde staden osaker! Det var skitbra drag pa stallena! Alla var samlade pa stranden, sa det var nastan som full moon partyt. Stotte pa Jocke och Isak ifran Vibyskolan, samt deras 2 andra kompisar ute. Varlden ar verkligen liten. Men men.. Kom hem halv 7 med Ida, efter 1 timmas letande efter varan bungalow. Haha! Men det var as trevligt!

Idag ar det dock inte lika trevligt. Trots min nyktra kvall kanner jag mig as bakis och sliten. Forstar verkligen inte varfor. Men jag tog lite massage som plaster pa saren. Sa jag mar lite battre nu iallafall! Nu ska vi ga och kaka jag, ussi och emmisen! Sa vi hors senare! Stor kram till alla som alskar mig!

/Mimmi

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Saknar dig mimsan, och ida också förstås! men lägg upp bilderna från jul/nyår på samui! <3

    ReplyDelete

Jaha, och vad fan vill du säga?