Tuesday 10 January 2012

Massage, bira och thaihoror!

Alla bilder fran vara dagar med familjerna ska sjalvklart laggas upp! Har dock bytt minneskort nu. Sa jag har bara med det "nya bilderna". Sa nagon dag ska jag vara inne pa datan as lange for att kunna lagga upp alla bilder.. Sa vanta ni bara!

Nu ar vi iallafall i Patong. Vi kom hit igar kvall och har sedan dess inte gjort nagot speciellt. Strosat runt pa stan, gatt i kopcentrum, tagit massage och sant. Ni vet, basics! Ikvall ar planen att mota upp Mogge och co for att se pa Ping Pong show. Ska bli riktgit spannande. Ackligt, men faschinerande pa nagot satt. Min syster var i Thailand for ett ar sen ungefar och sag pa denna show. Da hade tjejerna stoppat upp faglar, rakblad, taggtrad mm. for att sedan dra ut det och slanga ut det i publiken. Kommer satta mig gomd bakom Mogge sa jag inte far nagot pa mig. Haha!

Imorgon ar tanken att dra till Phi Phi. Sen far vi se hur lange vi kommer stanna dar. Har varit dar pa dagen forut och tyckte det var riktigt charmigt. Sa det blir nog skitbra! Det kan knappast bli fel da man reser med sina basta kompisar.

Nu ska jag ga! Ha det bast! /Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?