Sunday 2 September 2012

02.09.12

Godmorgon! Jag har nästan precis vaknat och druckit min morgon drink, dvs fitline. Ett otroligt bra näringstillskott som både jag och mamma dricker morgon och kväll. Så nu är jag pigg och glad och redo för dagen. Yiha!

Igår kom Elin hit. Vi började med att se på Heartbreak-hotell. Men efter 1/3 del av filmen fick vi "otippat" nog ett ryck och ville gå ut. Så vi slänger in oss i duschen båda två och duschar. Komemr ut, torkar håret. Elin for hem för att hämta sina kläder. Och jag försöker i panik hitta kläder. Men efter en halvtimme får vi båda kalla fötter kring det hela. Så Elin kommer tillbaka hit och vi fortsätter filmen som om ingenting hade hänt. Haha, så typiskt oss!

Idag ska jag ju som sagt till min kusin Boel. Har dock inte köpt någon present ännu, så det ska jag fixa nu innan. Efter Boel kommer Robin hit på middag till oss. Det var länge sen, så det kommer bli as kul att träffa honom! Annars finns det inte så mycket mer att säga här i bloggen. Jag är glad!


 
Vi hörs, puss!
/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?