Tuesday 18 September 2012

Jahaaaaru..

Då var man hemma idag också! Börjar bli smått trött på att vara sjuk. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är psykisk påfrestande att bara vara hemma.. usch!

Har iallafall lagt ut lite saker på blocket idag. Behöver ju få in lite extra stålar inför resan. För nu börjar jag få panik. Jag har, kan knappt säga det själv, inget sparat! I n g e t. Omgomgomgomg..... Visst att jag kommer få lön innan och en halv lön när vi väl har åkt. Men ändå! Herregud. Vi måste hitta jobb på direkten! Andrea försöker ju fixa jobb åt oss på det stället hon är på. Så jag hoppas innerligt att det finns plats för oss två på det stället. Om inte, så är vi ganska rökta. Men det löser sig... Allt löser sig alltid.

Nu ska jag ut på en prommis med Sigge. Behöver röra på mig lite! See you!


No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?