Wednesday 5 September 2012

Ansvarsfullt barn.

Nu ska jag berätta om min intressanta dag för er alla.
Klockan 8:00 började jag jobbet. Jag hade rytmik hela förmiddagen och det gick super bra! Vid klockan halv 5 åkte jag hem och packade träningsväskan. Sedan begav jag mig till gymmet och träna i en timma. Efter träningen åkte jag förbi Ica och handlade lite mat och postade lite kuvert åt mamsen. När jag sedan kom hem började jag på en gång att laga middag till mamma och Stefan. Det blev kikärtsbiffar, vilket alla var supernöjda med. Sedan efter jag plockat in disken och gjort fint i köket, övertalade jag Stefan att gå en PW med mig. Så nu kom vi nästan precis hem, helt slut.

För att dra en slutsats av dagen, så känner jag mig så extremt duktig och vuxen. Jag vet att jag tidigare idag sa att jag var ett barn, vilket jag är. Jag är ett mycket ansvarsfullt barn. Hur ska mamma (och Stefan också för den delen!) klara sig utan mig när jag drar iväg? Lider lite med dom faktiskt. Jag är en sjukt bra dotter.


/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?