Saturday 15 September 2012

Godmorgon!

Sitter just nu ute med två byggarbetare. Dom kom inklampande här och fråga om alvedon. Dom är lite bakis. Så nu har vi kallpratat i några minuter, och jag har fått reda på mer än vad jag behöver om dessa två grabbar. Nice.

Gårdagen var mycket lugn. Chillade hemma med lite film, popcorn och Elin, medan alla andra var på en kräftskiva på Amba. Var lite sugen på att dra dit jag med, men jag bangade på det iallafall. Jag har knappt några pengar att spendera, plus att vädret igår inte var det roligaste.. Jag lär väl ångra mitt val senare ikväll när alla tjejerna kommer berätta hur roligt det var igår.

Har förövrigt köpt en ny data. En Macbook Pro, som jag unnade mig själv nu innan resan. Inte för att jag har pengarna, men jag behövde verkligen en ny bra data. Så jag är mycket nöjd.

Idag ska jag träna nu på dagen. Ska sedan svänga förbi Ussi som fyller år idag och ge henne sin present och bara mysa lite med lite tjejer! Måste först bara handla en present till henne. Så det ska också fixas idag!

Känner att jag inte har någon som helst fantasi nu. Vi hörs senare!

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?