Tuesday 12 March 2013

Gör dig redo för TT Byron!

Nu sitter vi ny-utcheckade med 549 dollar mindre i fickan. Vi har precis bokat busspasset mot Cairns. Så kl. 7 går bussen och äventyret mot Byron Bay kan börja! Vår plan är att starta med 5 nätter i Byron, och sen får vi se om vi förlänger vistelsen, med tanke på att ALLA bara älskar Byron. Och efter Byron packar vi väskan och drar till Surfers Paradise ett par dagar. Och efter det bär det av mot Brisbane för att möta upp våra gamla roomies från St. Kilda. Pengarna flyger ju iväg, så dom har förhoppningsvis fixat jobb åt oss där dom jobbar. Så planen är att dra dit så snabbt som möjligt för att säkra 2 platser, jobba i högst 3 veckor och sedan dra mot Sunshine Coast och möta upp våra älsklingar. Och efter det fortsätter vi upp mot Cairns bara jag och Ida.

Det är vår plan. Och min alldeles egna plan är också att bli frisk på dessa 12 timmar mot Byron. Jag har varit sjuk sedan jag kom till Sydney. Och nu börjar hostan bara bli värre och värre. Så nu sitter jag och knaprar världens sämsta halstabletter som inte gör sitt jobb. Men eftersom att jag är så mån om att bli frisk så skiter jag i det, d Jag tyckte synd om alla roomies som fick höra mig hosta hela natten och morgonen..

Sista dagen till ära ska vi möta upp Andrea och ha en liten lunch med henne. Och efter det kommer vi nog befinna oss på The Base hostel sittandes med våra datorer. Nu ska vi ringa om allt med jobbet i Brisbane, önska oss lycka till! Kram









No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?