Monday 3 December 2012

Chefens bitches

Sitter just nu i bilen och väntar in mina kollegor som inhandlar saker inför rasten. Idag är det jag, Andrea och Trent en kille som jobbar tillsammans. Idag blev Ida utvald av chefen att jobba med honom. Jag kände verkligen på mig det påväg till jobbet. Både jag och Ida var på ett strålande humör imorse. Så det är ju givet att det ska förstöras.. Så sjukt irriterande. Han envisas alltid om att välja mig eller Ida som hans bitches. Förmodligen för att vi är nya och oförmögna att säga till om något. Sist jag jobba med honom stod han och prata i telefon hela tiden medan jag tvingades gå med en skottkärra fram och tillbaka och ösa på gödsel i stekande sol. Det var ju inte lite gödsel direkt. Tänk en lastbil fylld med säkert 1 ton gödsel. Och under dessa 5 timmar använde vi 1,5 last. Som jag öste på skottkärran och gick fram och tillbaka med, medan han stod i telefon och peka vad jag skulle lasta av det på. Mådde extremt dåligt efter dessa timmar, heatstroke. Så jag hoppas inte han kör sönder Ida nu.. Stackarn!

2 comments:

  1. hej jag måste bara få fråga, hur kommer det sig att man kan vara sverigedemokrat men ändå emigrera från sverige och bosätta sig/resa till ett annat land? vill gärna ha svar så jag kan förstå hur man tänker då? är det inte dubbelmoral?

    ReplyDelete
  2. Din fråga visar att att du uppenbarligen inte vet vad Sverigedemokraterna står för. Jag råder dig till att göra lite research innan du ställer en sånn här fråga.
    /Mimmi

    ReplyDelete

Jaha, och vad fan vill du säga?