Sunday 2 December 2012

Lunch breaaak

Sitter just nu hemma hos oss och har lunchrast. Vi försöker alltid tajma in tippen som ligger i South hedland (där vi bor) så att vi kan ha lunchrast hemma hos någon av oss. Alltid skönt att kunna värma maten och dricka lite kaffe innan man börjar.

Tänkte ta och berätta lite om gårdagen. Hade ju söndagsångest i vanlig ordning fram till klockan 12. Men det ändrades då jag fick ett sms av Andrea som sa att dom var ett gäng vid poolen som satt och drack och hade det trevligt. Vi blev såklart sjukt taggade och packade väskan och gav oss iväg så snabbt som möjligt med Johnny och Joshy.

När vi kom dit så var det ett ganska stort gäng vid poolen. Vattnet var jättevarmt, solen stekte och alla var lyckliga och glada. Jag bara kände att faaaan vad livet är bra! Fler okända och bekanta människor anslöt sig till poolen och stämningen var på topp. Så timmarna gick och vi blev kvar där vid poolen tills det nästan började mörkna. Efter det drog jag, Ida, Joshy och Johnny till köpcentrumet och köpte mat för kvällen. Jag tog på mig ansvaret att laga mat, så det blev köttbullar med gräddsås och lingon. Mycket uppskattat bland alla. Efter middagen lade vi oss i soffan och somna.. End of the story.




Nu ska jag njuta av kaffet! Ciao!
/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?