Monday 3 December 2012

Aharuu, träning på ingång!

Dagarna går så sjukt snabbt här.. Redan vid första huset på morgonen tänker man faaan, vi har inte ens gjort ETT hus, nu är det skiiiit många hus kvar. Men sen så går det as fort. Får faktiskt lite panik, snart kommer vi resa östkusten och sen jobba lite till, och sen Sverige...... Shit!

Nu sitter jag för övrigt och väntar på Johnny som ska hämta upp mig. Vi ska åka och träna. Jag ser minst sagt fram emot det. Vi gjorde det 2 gånger förra veckan, och det var riktigt jobbigt. Det är som en stor gräsplätt på 500 meter som man ska springa runt flera varv. Och efter varje varv stannar man och dricker vatten, gör situps och andra övningar. Sen fortsätter man tills man typ.. dör. Sist vi tränade såg jag ut som en tomat hela kvällen. Inte så kul direkt, haha! Men skitsamma, man känner sig riktigt duktig efteråt och det är ju det man vill.

Jag och Ida försökte både förra veckan och den här att skära ner på utgifter. Vi handlade knappt någonting i matväg förra veckan. Och den här veckan handlade vi bara lite igår som ska räcka hela veckan ut. Så the flashpackers blir numera riktiga backpackers, woho finally!

Måste sätta på mig träningskläder nu... Hörs senare! /Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?