Thursday 6 December 2012

Tjejkväll

Det är kväll i PH. Jag och Ida har en bestämd filmkväll ikväll. Men både sitter fastklistrade vid datorerna, som vanligt. Haha! Sämst vi är. Vi ska se på Green Street Hooligans och bli lite kära och ledsna hade vi tänkt. Så alldeles strax ska vi båda lägga ner datorerna och faktiskt mysa bara vi två. Länge sen sist.

Igår efter jobbet drog jag och Johnny och träna. Medan Joshy och Ida passade då på och laga en romantisk middag hemma hos oss. Så när vi var klara med träningen drog vi både hem och duscha. Sen kom Johnny hit och då var det våran tur att laga middag och äta ihop. Och efter middagen låg vi och kolla på film och så. Riktigt mysig kväll!

Idag har vi jobbat på som vanligt. Hade en extrem träningsvärk efter att ha gjort en massa utfall i förrgår. Så imorse var det till och med så illa att jag funderade på att gå hem ifrån jobbet. Men det blev bättre efter lunch som tur var. Jaja. Efter jobbet har vi inte gjort så mycket. Johnny kom över och gav oss en lampa till rummet. Våran är trasig så han köpte en liten vi kan ha stående i rummet. Jättegulligt verkligen! Efter det lagade jag middag till oss båda. Och sen stack både jag och Ida iväg på varsitt träningspass ensamma. Kände mig riktigt duktig efter idag. Jag har alltid trott att jag aldrig kan springa, men nu sprang jag på nästan non stop i 1 timma. Kändes huuuur bra som helst verkligen!

Nu är det film på schemat.. Godnatt!
/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?