Saturday 1 December 2012

Chrissyparty

Klockan är 6 på morgonen här i Port Hedland. Jag är den enda vakna i huset, till och med hunden ligger och sover. Vaknade upp för 40 minuter sen av Johnny som skulle upp och jobba. Och nu kan jag inte somna om. Härligt! Gårdagens alla cider, drinkar, shots och whisky (fyy i helvete!) håller på att gå ur kroppen. Så jag mår svin dåligt för tillfället. Min söndagsångest har startat, och jag känner på mig att den här dagen kommer bli lång och riktigt ångestfylld.

Gårdagen var iallafall riktigt lyckad! Först jobbade vi stenhårt hela dagen, så hårt att till och med chefen sa "wooow" när han såg vad vi hade gjort. Stolta efter jobbet drog vi oss hem och duschade och fixade oss, för att sedan bege oss till Andrea, Doyle och Bens hus för lite fördrinkar. Efter lite drinkar och spel begav vi oss till julfesten. Där fick vi en tomtemössa var, BBQ och fri alkohol. Vi drog fram kortleken i vanlig ordning och såg till att alla på festen tömde och fyllde upp glasen. Mycket trevligt. Efter några timmar när vi kände oss nöjda där begav vi oss till nästa fest. Jag har absolut inte aning om till vem, men jag antar att det var en kompis till en av killarna som vi var med. Där var det också jättetrevligt, men vi stannade inte så länge. Johnny var gullig och skulle hämta mig, men han blev istället med dragen på efterfest hos Andrea och co hus. Alla vid det här laget var svin packade och stod och dansa och hade sig. Och efter en timma drog vi oss hem nöjda och glada. Så gårdagen var verkligen lyckad!

Korvfest, for sure.

Doyle, Andrea och Idisen

Micko och Mohanna

Kings Cup. Ida fick ett Ess och var tvungen att ha på sig den där under spelets gång. Så varje gång någon var tvungen att dricka fick hon också göra det. Det gillar vi!

Kings cup



Tööööörteduvisarna

Swedish Landscaping Mafia... Julkänsla över bilden, eller hur?

Hemma hos Andrea och co.



/Mimsan

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?