Monday 27 February 2012

Basta aret!

Hej! Just nu sitter jag och Data-Ussan inne pa varsin data pa ett internetcafe i Koh Samet. Dom andra tva har checkat ut for kvallen och ligger och sover snallt i sangen pa varat Guesthouse.

Dagen och kvallen har var mycket mysig. Vi startade dagen med att ata frukost pa en billig restaurang. Och dar satt vi i manga timmar och pratade pa om minnen, resan, hemgangen och livet i allmanhet. Och under middagen vid stranden var det exakt samma sak. Jag kan inte beskriva hur glad jag ar att vi reser tillsammans. Vi kanner varandra ut och in. Men trots det har vi alltid saker att prata om. Det blir liksom aldrig trakigt!

Jag kan iallafall avsloja att vi verkligen ser fram emot att komma hem. Vi har det skitbra och vill verkligen inte komma hem nu. Men nar den dagen val kommer, sa ser vi framemot det. Den har sommaren kommer att bli sa sjukt bra! Det kommer bli den basta, jag kanner verkligen det! Vi alla ar samlade igen, efter 1,5 ar. Jag far traffa alla saknade dar hemma. Och Sveriges sommar ar ju anda den absolut basta! Aaah, jag ser verkligen fram emot det! Det har aret kommer att bli den basta av alla! Forst varan underbara resa, Sveriges harliga sommar och sedan jobba och resa i Australien med basta Ida. Kan det bli battre?

Jag ar sa taggad! Puss! /Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?