Friday 23 March 2012

Boracay, baby!

Hellu!
Lite snabb update! Jag och Maria ar i Boracay. Vi akte hit tidigt imorse med flyg, medan Ida och Ussi ar i Donsol for att dyka. Ja, ni kanske har markt att det inte ar riktigt min och Martias grej att dyka antar jag. Martia har lite problem med ena orat vilket gor att hon inte kan dyka. Och jag testade ju att dyka i Phi Phi med Bella och Robin. Men det gick liksom inte enligt planerna. Forsta dyket gick bra for mig. Men andra dyket gick det inte alls bra. Jag kunde inte tryckutjamna. Sa for mig var dfet bara att simma tillbaka till baten och deppa. Sa inga fler dyk for mig, om det inte ar as billigt sa att saga!

Boracay verkar as nice iallafall! Lite halvt daligt vader idag bara? Hmm.. Hoppas pa battre imorgon!
Ikvall ska vi ut och ata, och sedan ar det laggdags for oss bada. Vi ar sjukt slitna och trotta efter dom har sista resorna som varit. Sa vi behover vila ut lite..

Vad mer? Hmm.. Kommer snart ett inlagg om Kuala Lumpur och var shopping dar! :D
Puss! /Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?