Saturday 24 March 2012

Malaysia:

Langkawi:
Langkawi var jattebra. Det ar en hyffsat litet stalle, men anda mycket charmigt. Vi bodde bra. Nattlivet var ocksa bra, men det testade vi faktiskt bara en kvall ju. Men ja, det var ett mysigt stalle att vara pa. Bra strand, bra vader och sa var det kul att traffa nagra tjejer ifran Sollentuna!

 
Utekvall med Frida och Fanny pa sunbar.

Solnedgangen vid stranden.

 Maria och Ida



Fordrink pa en Irlandsk pub.


Kuala Lumpur:
Vi alskade verkligen KL som stad. Det berodde mest pa shoppingen saklart, men ocksa att det var rent och frascht! Det kandes mer utvecklat, vilket jag gillar och saknar. Utelivet var helt okej. Vi gick ju ut med Maria och Ussis kompis Ivan och hans vanner en kvall. Det var en sjukt trevlig kvall. Vi fick gratisdrinkar hela tiden for att vi var tjejer. Alla tjejer fick gratis, sa det var ju bra for oss iallafall! Nej men, KL var verkligen skitbra! Jag alskade det!

 Jag och Ivan som Ussi och Maria bodde med i Australien.

Maria, Ussi och en lycklig Louis.

 Fina tjejer!
 Jag, Ussi och nagon random kille.
 Random grabb, jag, Ussi och Mary.
 Alskade shoppingen i Kuala Lumpur.
Sjuk gladje att fa shoppa igen.

Slippery nipple-shot.

Maria ar taggad!

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?