Thursday 1 March 2012

We love BKK

Hellu!
Vi ar just tillbaka pa hotellet fran ett besok pa ambassaden (forlanga visumet) samt mycket shopping. Vi alla ar supernojda med alla nya vaskor, snycken och planbocker mm, Vi akte till en privat, alltsa riktigt privat affar, Dar dom hade extremt bra lader och kopior. Sa vi ar supernojda! Till och med "fattiga"-Ida kopte en vaska som ar skitsnygg!

Fattiga-jag kopte ocksa en vaska och ett passfodral, trots min tajta budget. Men vafan, jag vill ocksa ha snygga saker. Jag kunde bara inte ga ivag darifran utan en vaska. Sa nu ar det som det ar. Vaskan ar kopt och jag ar asnojd med den!

Ikvall ar det party for forsta gangen pa narmare 2 veckor! Och helt arligt talat, utan att lata alkoholiserade, sa har vi verkligen sett fram emot det! Men forst en dusch och en nap. For dagen borjades tidigtm och festen har borjar sent. Sa for att orka halla igang maste vi fa oss lite somn..

Imorgon ska vi nog ocksa boka biljetten hem. Sa vi aterkommer med det! Dax for en dusch! KRAM! /Mimmi

1 comment:

Jaha, och vad fan vill du säga?