Friday 2 March 2012

Nyfargad och lycklig

Hej hej!
Nu ar vi hemma annu en gang efter en dag med shopping. Fan vad jag alskar MBK. Aven fast det finns miljoner saker och att man knappt orkar kolla pa en 10000 del av sakerna, sa alskar jag det. Idag blev det inget shopping for mig. Utan det blev en tripp till frisoren for att farga det lite mer askigt (ar ju brunett nu)och sedan satte dom en glans grej i det for att det ska se fraschare ut! Det var ett valdigt fint stalle som visste precis vad dom gjorde. Det kandes som Sverige lite grann. Kan inte annat saga an att jag njot under hela tiden. Jag satt dar med en Starbucks kaffe och bara koppla av, medan alla thailandare stod och tog hand om mitt har. Mitt har kandes sa torrt och allmant slitet, sa jag tanker inte fa daligt samvete for att det kostade lite pengar. Jag lagger garna mycket pengar pa haret och huden. Jag kan nastan garantera att 1/5 av mina pengar har gatt at till att kopa olika produkter bara pa den har resan. Jag lever inte direkt som en backpacker ska leva. Men jag orkar inte bry mig om det. Bara for att man ar backpacker behover man ju inte ga och sunka ner sig totalt.

Ikvall ska vi ut och kaka och dricka goda drinkar pa Sky Tower. Och da ar det fin dresscode som galler. Inga sandaler, flip flops eller nagot som visar huden pa fotterna. Sa det var ju synd att jag skickade hem klackarna med mamma.. Det far bli Converse for min del! Fancy...

Imorgon ska vi dra oss fran Bangkok till Krabi. Ska bli kul att komma dit igen efter alla dessa ar! Ellan kom aven igar och ska hanga pa oss till Phi Phi ar det tankt! Skitkul att traffa henne igen! Det blev faktiskt lite tomt efter att hon drog ifran oss efter Kambodja. Nu maste jag ga och fixa mig, vi ska aka om typ 20 minuter.... Kram! /Mimmi

2 comments:

  1. Lilla sötis Härligt att höra att du njuter och har det bra
    Puss Älskar dig - mamma
    Förresten har jag skrivit till några tjejkompisar ang sommarjobb på förskola
    De skulle kolla :D
    Håll tummarna

    ReplyDelete
  2. Okej gud vad bra! Hoppas dom har en plats ledig!
    Alskar dig

    ReplyDelete

Jaha, och vad fan vill du säga?