Friday 2 March 2012

Nar jag kmr hem..

Forsta 2 veckorna hemma i Sverige:
- Vara med basta familjen och Sigge.
- Traffa mina kara vanner.
- Halsa pa mitt gamla jobb och traffa alla alskade barn.
- Slanga in princip alla ackliga klader som man anvander hela tiden.
- Shoppa klader (om jag har nagra pengar kvar sa att saga)

Efter 2 veckorna i Sverige:
- Fira Valborg i Uppsala.
- Forhoppningsvis ha ett jobb (Soker redan nu)
- Lagga upp en plan for mitt sparande infor Aussie.
- Dra till Ussis hus i Vaxholm over en helg.
- Aka till mitt landstalle med familjen/tjejerna och mysa
- Dra pa uteserveringar och glassa.
- Aka till Gotland eller nagon annanstans v.29
- Aka till varat hus i Torrevieja med Mamma, Stefan och Sanna

... Och mycket mer! Den har sommaren kommer bli sa SJUKT bra!

Mitt alskade landstalle forra sommaren:

/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?