Tuesday 13 December 2011


Alskade vackra underbara Queenstown.
Jag passade pa att gora lite paragliding fran ett berg. Precis som hela Queenstown sa var det som hamtat fran en saga. Hade tur med vindarna, sa vi var uppe i lufte i 25 minuter. Vi seglade bade uppat och nerat flera ganger, underbar kansla. Kan verkligen rekommenderas till folk som bara vill ha med mysigt i luften, inget fritt fall har inte. Kommer fler bilder fran det senare. Jag blir ju palurad att kopa alla videor och foton som de tar vid aktiviteterna sa jag har en del som ska upp i bloggen, nar jag orkar. FB ar min prio 1 nar jag har datatid. Bloggen kommer lite i efterhand.
Note till mamma: Pussa pa min iphone fran mig och halsa att jag saknar den enooormt mycket. Kanner mig lite naken utan den.

Minigolf sista dagen

Ett av alla vackra stopp vi gor med bussen.

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?