Sunday 11 December 2011

We're in Kaikoura, bitch!

Igar lamnade vi kara Queenstown. Dagen avslutades med en trip upp pa bergen, go cart och minigolf. Och pa kvallen sa orkade jag iallafall inte ga ut. Men blev ju sjalvklart tvingad, men det blev en tidig kvall. For vi skulle upp tidigt nasta dag for att ta bussen mot Kaikoura. Riktigt deppigt att saga hejda till bussen, Luis, Rens och Queenstown. Men men, vi kanske mots nagon gang i framtiden igen! Men igar var en riktigt deppig dag!

Nu iallafall befinner vi oss i Kaikoura. Borjade morgonen med en trip ut mot sjon for att bada med vilda salar. Sa javla coolt! Det var flera stycken som simmade mot en, lekte och plaska. En kom sa nara mig och en annan tjej sa att jag trodde den skulle attackera oss. Den skrek mot den andra tjejen och tittade pa en med stora svarta ogon. Men det gick bra! Skitcoolt verkligen! Men annu ar det inte over. For om nagon timma ska vi dra pa oss vara sexiga vatdrakter igen och bada med delfiner. Det kommer bli sa javla coolt! Sedan efter det ska vi tvatta, duscha och lagga oss tidigt. For nasta dag drar vi oss vidare till Wellington. Och dar kommer det nog bli lite mer party, sa det kanns skont att vila upp sig lite. For i Queenstown levde man sa extremt hart. Fy vad min kropp strejkade dar ett tag, men nu borjar den aterhamta sig lite. Tack och lov!

Jaja! Nu ska jag skypea lite med mamma och Maria om hon svarar! Puss /Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?