Friday 16 December 2011

Mimmi funderar lite..

Under den har tiden har jag verkligen borjat fundera over saker hos mig sjalv, pa ett satt jag inte gjort tidigare. Jag har verkligen borjat studera hur jag ar som person. For det ar nagot som jag verkligen vill veta. Och jag ar inte den enda. Jag och Ida har haft langa samtal om vad vi vill forsoka jobba med hos oss sjavla pa den har resan. For nu har man verkligen chansen och tiden att kunna tanka till. Och vi har faktiskt kommit en bra bit pa vagen. Under den har korta tiden har vi seriost talat vaxt som personer. Vi ser saker ifran ett annat perspektiv. Vi lar oss nya saker varje dag. Sa den har resan kommer vara nyttig for oss. Det lar vara nyttigt for alla manniskor. Det ar inte bara ett aventyr i praktiken, utan ocksa mentalt! Gud sa intressant det har ska bli!

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?