Sunday 4 December 2011

Lite radd bara..

Jag ar helt dum i huvudet! Jag har betalat och bokat en Canyon Swing. En extremt hog och acklig gunga som typ ar som Bungy Jump, fast man ar fastspand i hoften istallet. Jag och Ida ska gora det tillsammans. Fyfan! Sok pa det pa youtube, seriost talat sa far jag panik nar jag bara tanker pa det. Jag ar hojdradd men anda gor jag det, vad har jag gett mig in pa? Usch, har varldens klump i magen redan nu.. Jag ska gora det imorgon! Jag tanker dricka innan seriost talat, jag kommer do av radsla! Fy.. usch vad haller jag pa med egentligen! Jag vill inte gora nagot sant! Det kommer vara 7-8 sekunders fritt fall, sen kommer vi swingas i en sann extrem hog hastighet framat och bakat.. Usch jag vill inte gora det! Usch!!!!

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?