Friday 30 December 2011

Aterforenade

Forlat for extremt dalig uppdatering! Vi lever iallafall. Det ar val anda huvudsaken! Nu befinner vi oss i Koh Samui. Ar sjukt brand efter en dag full av sol. Tyvarr har vadret varit valdigt oklart sen vi kom hit, sa vi passa pa idag. Men det ar faktiskt inget som stort mig sa mycket. For jag har haft det sa sjukt bra har. Det var ren lycka, riktigt riktigt ren lycka att traffa Ussi igen! Jag kan inte beskriva hur glad jag ar fortfarande att se henne. Bara sta brevid henne! Shit vad glad jag ar! Och sjalvklart har det varit as kul att traffa Maria, mamma, sanna och alla andra familjer ocksa! Men Ussi har varit borta i mer an ett ar! Helt sjukt lange. Nu inser man hur mycket man saknat henne. Men nu ar det skitsamma, for nu har vi henne i nagra manader framat och sen nar vi ar hemma blir allt som vanligt igen!

Sa som sagt, mycket aterforeningar. Vi traffade pa Klara och Tess ocksa forsta natten i Bangkok. Och dar var det ocksa riktig lycka! Men tyvarr begav sig Klara hemat for att overaska familjen pa julafton och vi drog till Koh Samui. Klara, jag vill ha ett valskrivet mail om hur det gick pa julafton, tack!

Aah, vi har det skitbra iallafall! Imorgon blir det full moon party pa Koh Phangan, aven avsked till familjerna! Och sen kommer Mino och Emma. Och aah, det har kommer bli sa sjukt javla kul! Ganget samlat igen! Mina alskade, basta basta basta vanner!

Vill aven saga grattis annu en gang till Pappa som fyllde ar for 4 dagar sen! Alskar dig och tycker att vi ska skypea nagon dag snart!
Oj. nu blev det har inlagget riktigt karleksfullt kanner jag. Men det gor inget. Hoppas allt ar bra med alla dar hemma! Ida halsar till familjen ocksa. Hon alskar och saknar er och hoppas ni haft varldens basta jul! Puss Puss

1 comment:

  1. Kul att höra ifrån er! Förstår att ni har det häääärligt, här är det bara regn och grått. Ringer imorgon Ida. Puss och kram på er! Mamma Birgitta

    ReplyDelete

Jaha, och vad fan vill du säga?