Thursday 8 December 2011

Oh yeah..

Vi ar fortfarande kvar i Queenstown. Vi valde att stanna tva extra natter, sa det ar skitbra! Vi valde att bo i ett dubbelrum for tva. Kanns helt sjukt bra verkligen! Vi har en balkong, tva vanliga sangar, badrum och dusch! Ni kan inte fatta vilken kansla det var att ga in i rummet. Bara vi tva i ett rum! Woho! Sa vi kommer leva som tva kungar i tva natter. Sen efter det ar det bara att ga tillbaka till tranga dorms igen! Lite surt, men sa ar det nar man ar backpackers som vi!

Igar var en riktigt bra dag. Borjade dagen med att gora en tatoo. En tatuering jag funderat lange pa att gora faktiskt. Det ar for min mamma. Varldens basta, finaste och alskade mamma. Skulle kunna tatuera hela kroppen for henne, men jag tror nog inte riktigt mamma skulle gilla det. Haha! Jaja. Forst gjorde jag en tatuering, medans akte Ida och korde lite paragliding ner ifran berget. Efter det gick jag, Rens, Ida och Lois och satt pa stranden ett tag i det sjukt fina vadret. Och efter det testade vi att aka Jet Boat. Sjukt vackert och kul! Riktigt bra sightseeing!

Framat kvallen sa satte vi oss pa stranden igen med musik, cider och bra sallskap! Sen drog vi oss ut och festade med alla fran bussen. Det var Rens sista natt, riktigt trakigt! Men vi hade en riktigt bra kvall faktiskt! Och ikvall kommer vara riktigt stort ocksa. Allison, en tjej fran bussen, fyller ar! Sa vi ska alla vara utkladda pa ett stalle och fira henne! Det kommer bli askul verkligen! Och efter det ar det bara att packa vaskan for Kaikoura... Kommer verkligen sakna Queenstown, men jag kommer tillbaka i framtiden! Bye Bye!

/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?