Friday 2 December 2011

Best time!!

Hej allihopa! Vi har ju inte uppdaterat sen vi kom till Nya Zeeland. Sa jag kande att det var dags! Jag kan bara saga att vi har det helt javla sjukt bra! Har inte haft sahar kul pa riktigt riktigt lange!

Vi aker ju med Kiwi Experience pa en buss runt manga delar av Nya Zeeland. Vi har varit i Christ Church, Franz Josef och nu ar vi pavag mot QUEENSTOWN! Jag har riktigt hoga forvantningar pa Queenstown. Alla sager att det ar helt galet. Tror inte att det kan vara mer galet en det har varit, men det kan det sakert. Haha assa jag ar sa lycklig over bussen! Vi ar runt 40 manniskor fran olika lander.. Och jag kan inte beskriva med ord hur kul vi har det. Alla ar sa javla skona, roliga och oppna!

Det forsta som hande nar vi klev pa bussen var att busschaffisen sa att alla nya var tvungna att sjunga en valfri sang i micken pa bussen. Men det var inte som vanlig karaoke. Utan du var tvungen att ha horlurar i oronen sa du inte horde din egna rost. Och sen var man tvungen att sjunga for alla. Kan bara tanka mig hur sjukt daligt det lat haha.. Men det var kul antar jag.. Sen efter vi hade sjungit och alla hade skrattat sa chaffisen att det var ett skamt och att ingen hade gjort det innan. Taskigt! Men skitsamma! Efter det kom man in i gruppen ganska bra!

Vill forklara sa mycket mer! Vi har varit och vandrat pa glaciarer i 8 timmar, ridit hastar, haft maskerad och massa annat! Men vi stannade bara har med bussen en kort stund. Sa jag forklarar mer sen! Ar typ fortfarande full efter igar, har miljoner skavsar och ser ut som att jag festat 70 dagar i strack. Men skitsamma! Fan vad kul vi har! Alskar er dar hemma och jag saknar er! Haha eller helt arligt saknar jag ingen for stunden. Vi har seriost talat tiden i vart liv. Det ar fan var tid nu! Ar sa javla taggad! QUEENSTOWN HERE WE COME!!!!!

/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?