Sunday 18 December 2011

Big night tonight

Hola! Nu sitter vi har pa varat kara Hostel. Inne pa datorn, uppenbarligen. Vi har precis lyxat till det med lite Ceasar Sallad och cider pa Hostelets egna bar. For seriost talat, efter flera dagar med bara nudlar sa vill man fan ha nagot annat. Man har knappt nagon energi efter 2 paket nudlar. Vi blir trotta, griniga och far latt huvudvark. Inte speciellt kul nar man verkligen vill njuta varenda sekund vi har kvar. Sa jag och Ida valde helt enkelt att lyxa till det. Vi fortjanar det!

Gardagen blev lugn for var del. Gary, var busschauffor, kom och halsade pa oss pa Hostelet. Och han var trott och vi ocksa. Sa vi kom overens om att stanna hemma och ladda infor ikvall istallet. For ikvall kanske Chris ifran bussen ocksa kan ta ledigt fran jobbet och komma med ut. Det skulle vara sa kul! For nu kanner jag mig riktigt energisk faktiskt! Sa ikvall komemr bli en BIG night, enligt allihopa! Och det hoppas jag pa. Dock drar vi ju med planet vid 11-tiden imorgon mot Singapore! Och dar stannaer vi ju som sagt i 2 natter. Sen drar vi oss till Bangkok for att mota alskade, fina, basta Klara och Tess. Och sen drar vi oss till Koh Samui for att traffa alla andra! Ah! Langtar!

Nu maste jag pudra nasan! Riktigt javla mycket.. Puss pa er!
/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?