Sunday 4 December 2011

Team Trouble

Igar anlande vi till Queenstown. Fyfan vilken sjukt bra stad! Det finns allt har! Shopping, restauranger, fest och hur mycket unga manniskor som helst. Har ar verkligen ett stalle som jag skulle kunna tanka mig att bo! Jaja! Sa igar var det party igen! Herregud! Mina sk. ringar under ogonen har forvandlats till ikea kassar. Jag ser seriost talat sliten ut hela tiden! Men men, vad gor man! Igar valde jag och Ida att lyxa till det lite. Vi ar sa trotta pa att sova i 8-baddar, sa vi sover nu i 3-baddar. Bor med en skittrevlig kille ifran Miami. Sa vi drog ut och kaka middag med honom igar. Trevligt varre! Sen sa var det avskedsfest for bussen. Eftersom att alla kommer stanna olika lange i Queenstown sa kommer alla splittras.. Riktigt deppigt faktiskt, men vi kommer nog traffa en massa andra harliga manniskor! Ja men iallafall! Igar var det avsked pa en bar. Halva priset pa all dricka i baren, arrangerade lekar och mycket annat!

Lekarna igar var i och for sig inte alls kul. Lekledarna kom till oss och berattade att vi skulle dansa med en ballong mellan oss. Vi var tvungna att vara 2 killar och 2 tjejer sa vi var med tva andra killar. Sa vi tyckte ju det lat kul, sa han skrev upp oss som Team Trouble (Det ar mitt och Idas smeknamn pa bussen..) Jaja, ratt var det ar ska vi starta. Dom ropar upp alla lag pa scenen. Sa jag och Richard startade! Men da visar det sig att vi inte alls skulle dansa med en ballong. Tjejerna var tvungna att dra upp trojan och halla sprit i naveln som killarna i sin tur var tvungna att slicka upp. Framfor en 50 pers som valde att inte vara med! Haha, jag fick varldens panik! Serriost talat.. Jag kan gora allt nar jag ar full in princip, men jag skulle aldrig strippa! Det ligger nast intill att inte ta sjalvmord for mig! Haha, sa jag kastade mig av scenen framfor alla och gomde mig ute i en halvtimma. Och jag ar javligt glad for det! For lekarna blev allt grovre och grovre. Sa jag och Ida vagrade... Mamma var stolt nu, jag gor inte sant!

Ja ni.. Efter det traffade Ida en massa svenskar och jag drog ivag med Lois och korde en barrunda! Det var en riktigt kul kvall! Dock inte lika kul idag. Jag och Ida forsov oss. Vi skulle egentligen aka till Milford och aka bat, vi har betalat narmare 1000 spann for det. Sa det har ar inte alls bra for var ekonomi. Haha herregud, vad haller vi pa med! Men struntsamma, gar inte att gora det ogjort! Vi sag det som att vi kunde ha en relaxing dag. Sa Ida ligger och sover och jag sitter i receptionen. Ska nog dra pa stan lite och kolla runt! Men ha det sa bra nu allihopa! Puss
/Mimmi

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?