Friday 2 December 2011

Fallskarm, Bungy och Canyon-swing

Jag bara alskar NZ. Imorogn ska jag hoppa fallskarm fran 15000 hojd. Sa hall tummarna for att det inte ar for blasigt sa det stalls in. Kommer bli sa sjukt kul att antligen fa gora det! Fyfan vad coolt sager jag bara. Jag har ocksa bokat in mig pa Canyon-swing och Nevis-bungy. Fanra! Har pratat om det hur lange som helst men fattar inte hur jag ska vaga. Nevis ar NZ hogsta bungyjump, 134 meter hogt och Canyonswing ar en gunga som ar 109 meter upp i luften och som borjar med 70 meter fritt fall innan man svingas som i en bage. Jag fattar inte hur jag ska gora det. Jag kommer do av nervositet. 134 meter, hur hogt ar inte det? Men jag maste gora det, jag ar ju faktist pa NZ!

Vi lar gora en himla massa annat kul ocksa men de ar de har grejerna som jag tror ar varst. Klarar jag det da lar jag ju vaga typ vad som helst. Sa hall tummarna for att jag inte fegar ur och att linorna inte gar sonder. Forhoppningsvis lagger jag upp en del bilder har sa ni far bevis pa att jag faktist gjorde det!

Kika pa den har sa far ni se vad jag gett mig in pa - shittttt
http://www.youtube.com/watch?v=HWJMzAXXnDw&feature=player_embedded&noredirect=1

/idis

No comments:

Post a Comment

Jaha, och vad fan vill du säga?